perjantai 22. maaliskuuta 2013

Tietoa minusta

Kuten mä jo äskeisessä päivityksessäni kerroin, oon nimeltäni Emmi ja keräilen Monster High-nukkeja, joista bloggaamiseen tää blogi perustuu. Asun Suomessa, joo, mutta mitään muuta mun asuinpaikkaan liittyvää mä en tässä blogissa mainitse. Mä harrastan sirkuskerhoa ja showtanssia, ja muina vapaa-ajan harrastuksina mulla on lukeminen, kirjoittaminen ja nyt alkava bloggaaminen. :D MH-nukkejen lisäks mä keräilen Schleich-hevosia ja rakentelen niille pahvitalleja. Oon kivenkova Etelä-Korea-fani ja rakastan k-poppia. Kaikki k-pop on hyvää, mut mun lempibändit laajasta valikoimasta on BIGBANG, NU'EST ja 2NE1. <3 Alotan varsinaisen bloggaamisen pian ja päivittelen PWD:tä kerran, pari viikossa, katotaan, mihin innostus riittää. Sori, mut en voi olla sanomatta tätä: Liitythän lukijaksi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti