lauantai 4. toukokuuta 2013

Liimaongelmia Clawdeenillä, Daralla ja Scellalla ;(

Noniin, pitikin nyt tämäkin sattua -.- Lueskelin tänä aamuna muitten Monster High-nukkeblogeja, ja aika monista löysin tiedon, että Indonesiassa (Ja myös Kiinassa) valmistetuilla nukeilla on niinsanottu liimaongelma. Nukkejen hiukset on kiinnitetty pään sisään runsaalla liimalla, ja joillain yksilöillä liima alkaa vuotaa pään reikien läpi ja tahrii hiukset rasvaisen ja tahmean tuntuisiksi. Kun sain tietää tämän, ryntäsin heti tarkastelemaan omia nukkejani. Clawdeenilla tuntui tahmeaa liukkautta etenkin hiusten juurissa ja Daran hiuksista löytyi pieniä liimahippuja sieltä täältä hiuksiin kiinnittyneinä. Erään blogin kommenteissa mainittiin liimaongelmia esiintyvän myös Scaris-Skelitalla. Scellan tukasta löytyi pikkuinen liimaklimppi, ja toivon tosissani, ettei se tarkoita mitään kovin pahaa ;( Rukoilen teitä, liimat, pysykää nukkejeni päiden sisällä! o.o :/ Clawdeen istuu tässä mun sylissä, ja hänen tahmeita hiuksiaan hoidettiin iltapäivällä talkilla. Joo, kuulitte oikein, sillä talkilla, joita laitetaan pikkuvauvojen peppuihin :D Clawdeenin hiuskiin käytettiin runsaasti talkkia, annettiin olla jonkun aikaa ja sitten harjailtiin pois. Myöhemmin illalla sain äidin kanssa myös puhaltamalla loput talkit pois. Nyt hiukset tuntuu jo paljon paremmilta, mistä oon ilonen. Onko teillä esiintyny liimaongelmia? Kuvia Clawdeenin talkkauksesta myöhemmin.

Pientä lisäystä vielä: Löysin tekstin julkaisun jälkeisenä aamuna 2 kuivunutta liimaklimppiä myös Rookin tukasta :( Oon ihan maassa.

5 kommenttia:

  1. Voi ei, koita pärjätä :/
    Mäkin vaan rukoilen, ettei liimaongelmia mun nukeille tulis. Oon niin kiintyny nukkeihini, että liimaongelma tekisi suuria viiltoja sydämeeni :(
    Miks ne hiukset pitää kiinnittää just liimalla? -.-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti /: Toivotaan että ees sä ja Lapanen säästytte näiltä kakkasilta liima-ongelmilta >:( Onneks mun nukeilla ne liimaongelmat ei oo vielä kovin pahat, ja yritän hoitaa neitien hiuksia talkilla.

      Poista
  2. Koita pärjäillä ja joo Alien-pennun Skelitalla oli alkanut liimaongelmat jo kun hän sai sen (näin hän kertoi kun kyselin)
    Minulla ei onneksi ole vielä ainankaan kenelläkään nukeisatani liimaongelmia mutta pelkään toki eniten scaris ja dance class nukkejen puolesta koska nniiltä on nyt paljon liimaongelmia havaittu;_;

    Toivotaan että mattel parantaa laatua!

    VastaaPoista
  3. Elikkä tuo sinun basic Draculaurasi on alkuperänen eikä uusintapainos niin kuin mun lala tai ne jotka on nyt kaupoissa?

    VastaaPoista