sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Picture day at garden

Böö! Eilen mä olin Lintsillä, ja sitten mun puolsisko "Inkkari" tuli meille yökylään (;
Nuorempi pikkusiskoni lähti tänä aamuna kaverilleen, joten pääsimme Inkkarin kanssa kuvailemaan
rauhassa Lagoonaa & Laurenia puutarhassa. Meil oli tosi kivaa ja etenkin pikku Inkkari ihastui
meiän ottamiin kuviin :D Voi että nuo nuket onkin kauniita luonnossa. Ensin ajattelimme tekevämme
nukeille asuja Marianne-karkkejen papereista, mutta päädyimme lähtemään kuvaamaan nukkeja
ulos. Marianne-karkkejen oikee nimi tosin on mulle ja Inkkarille Mietiskelykarkki, me syödään
niitä nytkin ku mietitään et mitä kirjotettais. xD

Ja plääh. Ees Mietiskelykarkit ei nyt inspiroi meitä tarpeeks, et voitais kirjottaa
tätä enempää. Mennäänpä noihin kuviin.


Neidit istuskelee puutarhakeinussa :)



                   











                                                           














3 kommenttia:

  1. Oih nämähän ovat todella upeita kuvia skull shores on mahtava sarja!:D

    VastaaPoista
  2. Haluiskko joku suositella/ehdottaa minkä nuken ottaisin seuraavaks? Mul on siis se picture day Draculaura. Oon aatellu seuraavaks Clawdeen Wolf basicia, mut haluisin lisää vaihtoehtoja

    VastaaPoista
  3. Kiitti kommenteista :) Ja Viivi, en tie. Basic Clawdeen on hyvä.

    VastaaPoista