sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

Tukikohta keskellä merta

Heips taas. Anteeks että oon ollu aika hiljanen tällä viikolla, mut mulla on vaan yksinkertasesti ollu niin paljon kaikkea, etten oo ehtiny päivittämään. Monta päivää koulunäytelmiä, kaverin puutarhajuhlat, todistustenjako ja 100000 muuta asiaa :D Mut hello, oon vapaa, kesäloma alko just lauantaina. En oo vielä itekkään ihan tajunnut sitä, mut ehken se valkeaa mulle piakkoin. Mulla oli siis lauantaina todistustenjako. Me laulettiin suvivirsi koulun pihalla (Johon mä ja mun kaverit ei tosin ehditty mukaan, koska ei älytty et se alko), sit mentiin luokkaan, missä mä & mun kaks kaveria pidettiin puhe luokalle ja sit tuli todistukset. Myöhemmin laskettiin äitin kanssa mun keskiarvoks 9,6, lukuaineiden kesiarvoks 10,0. Liikan & kässän kaseja jäin vähän harmittelemaan, mut koitan ens vuonna tsempata.

Nyt oon siis mökillä Operetta-neidin kanssa. Siitä otsikko :D Tänään on ollu tosi kuuma ja aurinkoinen päivä, on shortseissa ja topissaki meinannu tulla hiki. Onneks me käytiin päivällä viilentymässä veneretkellä ja jäätelöillä. Ja Operettaa on asianmukaisesti tullut täällä vähän kuvailtua, hän kun sopii mun silmällä mainiosti näihin maisemiin. Jotkut kuvauspaikat tosin vähän hirvitti mun pikku diivaa, nyt hän istuskelee turvassa astiakaapin korkeimmalla hyllyllä. Jajaja, nyt tulee se, mitä mun on koko ajan teille pitänyt kertoa. Meen ens maanantaina tai tiistaina ostoksille mun vanhempien kanssa, millepä muille kuin nukkeostoksille.
Saan 1 nuken päättäjäislahjaks ja 1 tai 2 vaatepakettia nukeille. Toisen vaatepaketin ostan "tilaustyönä" Venukselle, joka lähtee ensi viikolla Hollantiin tätini häihin. Minulta on tosin vielä palkkio hyvistä koenumeroista saamatta, joten saattaa olla että kaupasta putkahtaa toinenkin nukke.

Sitten, ottamiini kuviin. :) Nyt te oikeesti kommentoitte, multa menee into ja kaikki (Oon aika pahiz uhkailija xD) jos ette kommentoi >_< Operetta on muuten sikakaunis nukke, kaikki ihan pikkusta yskityiskohtaa myöten tehty.












































 







































5 kommenttia:

  1. Ihania kuvia C:
    Sinullahan on todella hyvä keski arvo!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos :) Skelita, sä saat siel Rodoksel varmaan ihania kuvia o.o Laura: Enköhän :) Ja se ois tosiaan kivaa, Viivi :)))

      Poista
  2. Ärh, oon niiiin kade sulle! Haluun kanssa jonnekkin kauniille saaristolle kuvailemaan merelle. Onneks lähen kohta roodokselle, vaikkei se ole sama asia kuin suomen nätti luonto ^w^

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia ja vähänkö hyvä keskiarvo. O_o
    http://munmonsterini.blogspot.fi/
    Siinä on mun mh-nukkeblogi. Voitko liittyä lukijaksi? :)

    VastaaPoista
  4. Kivoja kuvia. Kiva jos taas nähtäis

    VastaaPoista