sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

Noniin, nyt se alkaa..

Eilen sain ompelukoneen ja kankaita Ikeasta, ja jokainen voi varmaan arvata, mitä se tarkoittaa.. Loputon nukkejenvaateväkerrys on alkanut. Valitettavasti omopelukone osoittautui aika huonolaatuiseksi (se pykii kokoajan, kokoajan langat irtoaa tai jotain muuta), mut enköhän mä sillä jotain saa aikaan. Tein jo Kiralle uuden hameen, koska mun mielestä se näytti vähän alkuasukasmaiselta siinä entisssä lyhyessä hameessaan. Ja Rochellelle tein laukun, josta tuli vähän hassun ja kotikutoisen näköinen, mutta hän tykkäsi. Jes :)

6 kommenttia:

  1. Hehe meiden ompelukone teki samaa (se on lidlistä ostettu xD)
    Mutta siihen tottuu ja kyllä sä siinä sen virheen tajuat pian mulla kyllä meni jonkun aikaa ja nykyään ompelen melkein joka päivä (äsken juuri tein kissan tassuja ) hehe :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookkin ärsyttävää? Ette uskokaan mimmoset raget mä vedän kokoajan ku ompelut ei ihan onnistu. xD

      Poista
  2. Mäki oon tosiaan innostunu tos ompelust XD

    VastaaPoista
  3. Mäki oon tosiaan innostunu tos ompelust XD

    VastaaPoista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista