keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

Katrinan kuvailua nurmikolla

Juu, aattelin että Katrina, ihmissusi kun on, sopii niin hyvin tollaseen pilviseen säähän, just semmoseen millanen eilen oli suurin osa päivästä, joten kävin räpsäsemässä neidistä muutaman kuvan meidän pihanurmikolla eilen iltasella. Niitä oli paaaljon enemmänkin, mut kaikki muut epäonnistu. D; Just tällä hetkellä mua vähän meinaa taas laiskottaa, mut yritän postailla taas mahdollisimman pian. :)


Itseasiassa olin niin myöhässä, että tossa vaiheessa saattp aurinkokin jo vähän kurkistella
pilven takaa.. -_-



         
                                                      .. mutta Katrina on aina yhtä kaunis. c:




               Melkeen kaikki hyvät kuvat on vaan Katrinan tästä asennosta, joten on vähän ykstoikkosta :(




                                             
                                          Katrina ois varmaan halunnu Kirankin mukaan..




                       Mikäs neidillä siinä on makaillessa kun mä räpsin hulluna kuvia :D Kaunis Katrina.
                                                     


2 kommenttia:

  1. Katrina on aivan ihana ja todella kaunis C:
    Minullekkin kelpaisi tuo tyttönen :3

    VastaaPoista
  2. Tuli tänään tehtyä mun kahelle nukelle pikkasen vaatteit :3 Draculauralle (Mei) tein ihanan valkosen häämekon ja hunnun ja Venukselle (Linn) tein tummanvihreen sellasen mekon XD Että mä oon tyytyväinen itteeni! XD

    VastaaPoista