keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

CAM-neidit ja komea käärmepää

Nyt paljastan teille uusien, ihanien nukkejeni nimet. Ei kun en ihan vielä paljastakkaan. Kerron teille ensin vähän juttuja, jota tässä nyt on tapahtunut. :) Ensinnäkin, olen tehnyt tosi pieniä, mutta mielestäni varsin onnistuneita "kustomointeja" nukeilleni. Ensinnäkin, lakkasin eilen illalla Ghoulian kynnet punaisiksi. Pelkäsin ensin pahinta, että roiskisin rakkaan nukkeni kädet aivan pilalle kynsilakkaa, enkä aluksi edes uskaltanut aloittaa, mutta niistä tulikin todella siistit ja onnistuneet, ainakin minun mielestäni. Postaan siitä kuvia sit joskus, uskon Ghoulian tykkäävän, koska hänen lempivärinsähän on punainen. c: Toiselle uudelle CAMilleni tein taas vähän näkyvämpiä koristeluja, ne näkyy sitten kuvissa. 

Pelästyin äsken, että mun Olympuksen digikameran liitinjohto, sillä nimellä mä sitä ainakin nimitän, ois jääny mökille Operetta-päivitysten jäljiltä. Mutta onneksi se löytyi äidin käsilaukusta, niin pääsin päivittelemään tätä kuvien kera. :):):)

Ja nyt mä kerron teille, ketkä saapuivat uuteen kotiinsa iltapäivällä.. *rumpujen pärinää*: Deuce Gorgon (Scaris, matkustajanukke) ja 2 CAM-neitokaista, lohikäärme (Kira) ja ihmissusi (Katrina). Mulla oli kauheet ongelmat Kiran nimen päättämisessä, mietin vaikka mitä ja yritin hakea netistäkin jotain sivua, miltä löytyis hyviä nimiä. Kira on muuten Deucen sisko, eli Kiran & Deucen isä on lohikäärme ja äiti Medusa. Ilmeisesti Kira on perinyt enemmän ominaisuuksia isältään ja Deuce äidiltään. Ja Katrina on Kiran paras ystävä. Yritän huhkia nukkeprofiilit tänään valmiiksi. Ja, Cleo on tietenkin hyvin iloinen nähdessään taas poikaystävänsä, melko pitkän erilläänolon jälkeen. Heidän söpöt kuvansa, jotka otin jo eilen, pistän toiseen postaukseen.

Deucen mukana tuli musta-vihreä laukku (kuvassa), eikä muuta. Vähän outoa, mutta ei Deuce kylläkään tarvitse harjaa tai muita juttuja, joita tyttönukkejen mukana aina tulee. Deucen hiuksia mä rakastan, ne on niin kivat ja hänelle ei ainakaan tarvitse pelätä liimangelmaa hiustensa johdosta. Mä yllätyin iloisesti Kiran ja Katrinan asuista. Luulin, että ne on semmosia keskiverto- rumia eikä paljon mitään yksityiskohtia, mutta ne olikin aika hienot. Se mua tosin harmitti, että pakkauksessa tuli vain yhdet kengät ja yksi peruukki. Koska peruukkeja oli vain yksi, eikä se edes sopinut Kiralle ollenkaan.. Katsokaa kuvat, hän ei jäänyt kaljuksi. (: 

Sitten, Deucen, Kiran & Katrinan kuviin:



Deuce on just semmonen kun ajattelin, ihan selvä Kiran veli. ;)




                                                         Sä kivetyit just sekunti sitten.




                                                                 Deucen kengät = <33



                                                                   Deuce = <3333




Katrinalle toi peruukki sopii kuin valettu. <3 Vaikka se ei oikeen näy,
Katrinan takki on kuvioitu kuunsirpeillä. 




Rakastan näitä kenkiä... o.o




Kira ^.^ Mun mielestä tavalliset hiukset ei oikein sovi Kiralle, joten
langan sijaan hänelle tehtiin ns. sulkahiukset. Söpö. :) Ja toinen "kustomointi" 
oli sit noi glitterit silmien alla.




Kiran jalat, noi suomut on kivat.




Ja näitä lohikäärmesiipiä mä rakastan. =)




Kuvasin Kiraa & Katrinaa myös ulkona. :)




                                                    Noi hiukset vaan on niin kiramaiset. o.o




                                                              Mun ujo pikku Katrina C:





                                                   Katrina: Ooh, teiän naapurien piha o.o
                                                   Minä: Totta, oot söpö ^.^
                                                   





                                                                             BFF :3




Paljon kommentteja tulemaan (;



3 kommenttia:

  1. Ooh..Ihania ostoksia olet tehnyt OwO

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti (: Alunperin mun ei ollut tarkoitus hankkia CAM-neitejä, mut kun kaupassa ei ollut DC-Robeccaa- tai Howleenia, joita olin ajatellut jo Skelitan & Rochellen hankinnan jälkeen mun seuraavina nukkeina, niin iskin silmäni noihin CAMeihin. Ja nyt oon tosi ilonen että iskin ^.^

      Poista
    2. Nii ja Deuce mulla oli ollut taka-ajatuksena jo aika kauan, sen oisin hankkinu varmaan joka tapauksessa :D

      Poista