maanantai 17. kesäkuuta 2013

New style!

Ajattelin, että teistä olisi varmaan kiva nähdä, millasia vaatteita mä oon tehnyt nukeilleni. Lagoonan paitaa en ehtinyt kuvata, mutta siitä tulee kuvia sitten kun seuravan kerran kuvaan Lagoonaa. Olen nyt siis tehnyt vaatteita..

x ... Skelitalle, mekon, vyön, pannan.
x ... Rochellelle, yöpaidan.
x ... Kiralle, hameen ja paidan.


Kävin nopeasti kuvailemassa näitä onnekkaita mun pihalla eilen illalla, ja kuvien laatu onkin ihana. c:



Yllätys, yllätys! Eikö Skelita ookkin ihana? Lainasin sen uuteen asuun vielä lasit LPS:lta.



















                                Ja Rochelle.. Se on kuin pieni enkeli yöpuvussaan ja siivissään! <3















                   Ja sitten Kira. Musta sen entiset vaatteet oli vähän alkuasukasmaiset, vaan ei enää. :) <3















// Mitäs mieltä ootte? Ite oon ihan tyytyväinen, musta ihan hienoja töitä näin aloittelijalle. Kelle tekisin seuraavaksi vaatteita?




7 kommenttia:

  1. Mä rakastan tota Kiran mekkoa. Oot kyl aika hyvä.

    VastaaPoista
  2. Noi on tosi kivoi, mut voisit ommella saumat toiselle puolelle ettei ne repsottais tolleen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua ei haittaa, että ne repsottaa, musta ne sopii mun nukeille. Skelitalle ainakin, mutta mä vasta alottelen joten se ei sinänsä haittaa mua.

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kylläpä Kiran mekko saakin paljon kehuja (; Mun henkilökohtainen lemppari on Skelitan uus tyyli.

      Poista