tiistai 13. elokuuta 2013

Anteeksi, anteeksi, anteeksi!

Ja vielä kerran anteeksi. Olen ollut kamalan laiska tän blogin kanssa :/ Postailu on kokonaan jäänyt, kun olen ollut kavereiden kanssa, koulu on alkanut jne.. En yksinkertaisesti ole jaksanut ja ehtinyt. Kun koulu alkaa, on melko selvää, että postauksia ei tule ilmestymään kovin nopeaan tahtiin. Ompelukoneeni on myöskin heittäytynyt aivan riiviöksi, langat menee joka tikillä poikki ja ommel on hirveää sotkua.. Asennukset ei vieläkään ole kunnossa, joten intoni ompeluun on myös niinikään kadonnut siksi ajaksi, kun ompelukoneeni saadaan taas kuntoon. Näiden juttujen takia olen laiminlyönyt nukkeiluni & postailuni, ja toivon todella että ymmärrätte :) 

Minun täytyy myös pyytää yhtä toista asiaa anteeksi: Olen viimeaikoina ollut epäaktiivinen, en vain bloggaajana, vaan myös lukijana. Mutta kun en ole mikään kauhea konehirmu, ja nettiaikani on tiukasti rajattu, en vaan ehdi kommentoida jokaikistä postaustanne, vaikka ne kiinnostavatkin minua kovasti ja haluaisin olla teille yhtä hyvä ja ihana lukija kuin te olette minulle. Anteeksi siis, yritän kommentoida niin aktiivisesti jatkossa kuin suinkin voin.

Aikeissa on koulunaloituspostaus, ja kävin eilen räpsäisemässä pikaisesti Darasta pari kuvaa meidän pihalla, häntä kun ei olekaan näkynyt piiitkään aikaan blogissani. Lisäksi toivoisin pystyväni tekemään shootin johonkin koreankieliseen lempikappaleeseni ja tämmöistä sälää olisi siis suunnitteilla. Päätin laittaa tohon ton mun Bloggerin profiilikuvan, ettei tää postaus jäisi ihan tylsän kuvattomaksi. Heippa, toivottavasti nähdään taas pian! 

+ Muistakaa kommentoida. :)




9 kommenttia:

  1. Söötti kuva ja toivottavasti saat taas postaus intosi takaisin C:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ja ajanpuuttestahan tää pikemminkin johtuu kuin innosta :/ Tai no, siitä myös.

      Poista
  2. Kiva kun postasit jotain!! :)

    Jee, Daraa... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun tykkäät :) Ne kuvat voi olla sitten vähän laaduttomia kun napsaisin ne kiireesti omantunnontuskissani :D

      Poista
  3. Kiva kuva. :))
    Uutta postausta odotellessa ~~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tulee luultavasti tänään tai huomenna.. :) JEE, äiti kerto että mun ompelukone on nyt fine, eli voin tehä suunnitteilla olleen mekon Abbeylle :):):)

      Poista
  4. Saat anteeksi ^^
    Toivottavasti ei tule liian pitkiä taukoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Yritän tehä postauksia ainakin kerran tai pari viikossa, jos intoa löytyy.

      Poista