sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Kuvia Rochellesta & muuta höpötystä

Kuvailin tänään uutta nukkeani, Rochelle Goylea, sisällä ja parvekkeella. Musta noi kuvat on tosi onnistuneita, paitsi toi yks lähinaamakuva on vähän epätarkka. Oh i love you Rochelle (: <3 Se on niin kauniin ja surumielisen näkönen, että mun tekee pahaa. Rochelle muistuttaa ihan 2NE1 Park Bomia. :D Plääh, en keksi mitä mä kirjottaisin et tää postaus sais vähän täytettä.. En kai sit mitään. Mulla on vähän viivettä seuraavan Huippuhirviö haussa-jakson kanssa, mut kyllä se tulee. Suunnitteilla ois kevätretki luontoon Ghoulian (?) kanssa ja tämmöstä muuta sälää. Mutjoo, säästän teiät lopulta höpinältä. Bye .


                                
                                     
                           Kattokaa nyt Rochellen ilmettä niin te ymmärrätte mitä mä tarkotin <3
                                    
















 





 






3 kommenttia:

  1. Ui ihana Rochelle sen etutukka on erillailla kun mun oman mut on mulla se ollut pitenpää:)

    http://lapasenmonsterit.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Mulla on jo 3 MH-nukkea Rookin lisäks, joitten otsatukka on samanlailla rullalla :D

    VastaaPoista