torstai 18. huhtikuuta 2013

Tositv + Monster High = ?

Olin taas laiska, enkä postannu, vaikka melkein postasin :D Ihansama, postaan nyt kuitenkin. Kaikille, jotka ei mun viime postausta oo lukenu, niin valaisua: Oon aloittamassa mun nukkejen kanssa tänne blogiin jonkun telkkarista tutun tositv-ohjelman "käännöksen", ja nyt oon vasta varsinaisesti alkanu alustella sitä. Valitsin ohjelmaksi 'Huippumalli haussa'-tyylisen ohjelman, tosin muuntelin nimen MH-muotoon (Huippuhirviö haussa :D). Kilpailijoita tuli näin aluksi vähän: Lagoona, Clawdeen, Operetta ja Draculaura. Jos toista tuotantokautta joskus tulee, niin kilpailijamäärä on silloin luultavasti isompi. Tuomareina toimivat minä, Cleo ja Nefera. Aluksi Cleonkin oli tarkoitus tulla huippumalliksi, mutta hän päätyi loppujen lopuksi tuomarin rooliin, minne rakas Cleoni ehkä, kaikella kunnioituksella, paremmin sopiikin :) <3 Otin jokaisesta kilpailijasta mahdollisimman edustavan esittelyotoksen, joissa on muistettu myös kaikkia Monster High'in ulkopuolisia nimilapuilla. Ketä te kannustatte tässä kisassa?

Emmi



           
                     




                               










2 kommenttia: