tiistai 9. huhtikuuta 2013

Venuksen tuleva ulkomaanmatka & uusi nukke tulossa?

Hellou. Anteeks tää kuvaton postaus, mutta mulla ei tänä iltana ollu paljoa aikaa, koska meillä on tulossa tuhat (Siis kolme :D) koetta lähiaikoina, ja niihin pitäis ehtiä lukea. Ilmottelen nyt vaan mun nukkejen kuulumisia ja hyvitän tätä visuaalisuuden hyljeksintää seuraavassa postauksessa. Oon lähdössä mun perheen kanssa kesäkuussa Hollantiin mun tädin häihin. Puhun nyt samasta tädistä, joka antoi mulle viime jouluna Venus McFlytrap-nuken. Venuksesta olisi varmaankin kivaa päästä matkailemaan juurilleen, joten olen päättänyt ottaa hänet mukaan reissulle Hollantiin. Ehkä Venus pääsee morsiusneidoksi? Toinen suuri juttu on, että olen alkaillut keräillä rahaa kokoon kotitöillä ja hyvillä koenumeroilla uuden MH-nuken ostoa varten. Jos ahkeruuteni riittää, ehkä jopa kahta. Uusi tulokas olisi luultavasti jo pitkään kaivattu Rochelle Goyle tai Skelita Calaveras. Rahaa kerään lähinnä siksi, etten halua kuluttaa jo olemassa oleviani käteissäästöjä. Jos nukenkaipuu käy liian kovaksi, voin ehkä verottaa niistäkin pienen lohkon. Huomiseen, ylihuomiseen tai perjantaihin,

Emmi

1 kommentti: