perjantai 19. huhtikuuta 2013

Zombie paljastui lasien takaa

Pari päivää sitten mä tajusin, kuinka ihanat mun Ghoulian silmät on. Ne on niin kauniit ja viisaat. :) <3 Oon yleensä tosi tarkka mun nukeista. En halua, että niiden hiukset menee sotkuun tai kuminauhat repsottaa. Nyt uskaltauduin ottamaan Ghoulian lasit pois (pidätte mua ihan pelkurina D;) ja näin ekaa kertaa sen silmät kaikessa ihanuudessaan. Awawawawawawaamärakastanniitääääh !!! Eikö Ghoulia teistäkin näytä tuhat kertaa kauniimmalta ilman lasejaan? Sanokaa mielipiteenne kuvista, vaikka melkoisen huonolaatuisia ovatkin. Ne näpsäistiin kiireellä, että pääsisin pian hehkuttamaan Ghoulian kauneutta blogiini (;

Emmi



                                                             Yli-ihana Ghoulia o.o
                           



                                                    Huono laatu, tiedän. Mut Ghouliaaaa <3




                       Ghoulia sanoo heippa (: Nää kuvat tekee siitä ruman, oikeesti se on sikakaunis. c:

2 kommenttia:

  1. ihh..paljon kauniinpihan hän on ilman laseja:)

    minä kanssa olen tehnyt pieniä muutoksia ss-ghoulialleni:)

    http://lapasenmonsterit.blogspot.fi/2013/04/ghoulian-kasvot-valmistuivat-lopulta.html

    VastaaPoista
  2. Oon lukenu ton (: Oot taitava, ku saat noin hienoo jälkee aikaan ekalla yrityksellä.

    VastaaPoista