lauantai 20. heinäkuuta 2013

Frankie & Abbey kuvattavina

Eilen me oltiin mun toisten isovanhempien luona alkuillasta, kun oltiin pari tuntia aikasemmin tultu lyhyeltä mökkireissulta. Nyt ollaan taas jonkun aikaa kotona ja tänään on tätini Suomessa pidettävät toiset hääjuhlat. Olen muuten alkanut oikein tosiompelijaksi, Frankiella ja Abbeylla on molemmilla itse ommellut asut noissa kuvissa. Myös Venus sai eilen uuden mekon (Mustan tuubimekon, jossa on kankaisia, vihreitä pääkalloja ja pitsiä + 'verkkohansikkaat'). Ompelen lähinnä erilaisia tuubimekkoja tai tuubitoppeja ja hameita, koska en ole vielä tarpeeksi taitava tekemään hihoja ja lahkeita. Muutaman kerran olen kyllä shortsit ommellu, mutta niistä tulee aina liian pieniä. Nukeista se on kivaa, koska ne saa uusia vaatteita. Frankiesta tai Abbeysta ei nyt ihan lähiaikoina ole tullut kuvia, joten otin heidän kaveriksi ja kuvattaviksi reissulle mummolaan.





                         Frankie joutui semmoiseen pieneen ja melko kosteaan metsään kuvattavaksi.
                              En tiedä, oliko se Frankiesta kovin hauskaa, mutta hyviä kuvia tuli.



                        Frankien mekon alahelmassa on semmosta mustaa hörhelöä, joka on meidän
                         mökin takaoven uuden hyttysverkon ylijäämäpaloja, jotka annettiin mulle. :)




                             Abbey :) Asun somisteeksi löysin barbilaatikosta tommosta tekoturkista.




















5 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Mun mielestä Frankie sopii tosi hyvin tommoseen vähän salaperäseen ja pelottavaankin metsämaisemaan, kiitos :)

      Poista
  2. Ihania kuvia ja kauniita nukkeja ja mekkoja :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, mä oon ihan hurahtanut tohon ompeluun... :D Tänäkin aamuna ompelin asut Laurenille ja Operetalle.

      Poista