keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

New doll is coming! :-)

Eli saan ehkä tänään uuden nuken. :):):) Jos mamma suostuu lähtemään ostoksille mun kanssa (mä tarvitsisin myös uudet kengät, sitten kun koulu alkaa, nimittäin mulla on tällä hetkellä vaan rähjäset lenkkarit, kumisaappaat ja turkoosit kesätennarit). Ostaisin puolentoista kuukauden kotiaskareista saaduilla rahoilla yhden nuken, luultavasti basic-Frankien tai CAM-hyytelöhirviön & jäähirviön, vai mikä sen pakkauksen nimi nyt olikaan, mutta jos nään siellä lelukaupassa, mihin ikinä nyt menemmekään, jonkun toisen ihanan, niin se varmaan sitten tulee. Ja jotenkin olen nyt päättänyt, että uuden tulokkaan nimeän itse. Etenkin jos se on joku, jonka niminen mulla on jo ennestään. Odotan jännityksellä, toivottavasti pääsen jo tänä iltana ostoksille! Lähdemme muuten huomenna mökille, joten taas olen joitain päiviä täysin ulos kirjautuneena blogistani. Toivoisin kuitenkin että jaksaisitte kommentoida - kommentoin vastaavasti teidän blogejanne heti kun palaan. :)

2 kommenttia: