lauantai 27. heinäkuuta 2013

Ja muuten

Lisäänpä vielä (En jaksanu tehä tohon Frankestein sisters-tekstiin enää loputtomia lisäyksiä) että olen iloisesti yllättynyt huomatessani blogini lukijoiden lukumäärän kasvaneen. Kiitos kaikille uusille liittyjille, toivottavasti blogini on mieleenne :) Kommentit on aina kivoja, ihan vaan käsk - siis vinkkinä. Ja jos teillä on oma blogi (Mieluusti nukkeblogi, MH, myös Pullip + MH), johon haluaisitte minun liittyvän, linkatkaa se ihmeessä kommenteissanne, niin liityn pikimmiten.

7 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Olenko? Kiitos :D Ja mitä vitsiä toi Blogger näyttää et oon julkassu ton postauksen 13.36, vähättelet mua Blogger.. Julkasin oikeesti ton ihan heti Frankestein sisters-postauksen jälkeen ja kello oli melkeen kakstoista yöllä.

      Poista
  2. http://hockeydolls.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. En usko, että oot mun lukijana, joten, jos liityn sun, niin liitytkö mun?

    VastaaPoista