maanantai 29. heinäkuuta 2013

Lolita-Katrina

Eilen mulle tuli vastustamaton halu tehdä jollekulle mun nukeista lolitamekko. Ei ehkä ihan semmonen lolitamekko, jossa on valtava helma ja näin, mutta sellainen suloinen mekko, jossa on paljon pitsiä, rusetteja jne. Ja niinpä mä tein. Mun lolitamekossa ei ole hihoja ja se on aika (miten sitä nyt sanotaan?) linjakas (?), mutta musta se on söpö. Kun olin saanut mekon valmiiks, rupesin miettimään: Kenelle mä tän oikeestaan tein? Sitten päätin, että mekko olisi näin ensisijaisesti Katrinan. Eilen oli TODELLA kuuma hellepäivä, joten välistä kuvailu oli vähän ärsyttävääkin. Kun oli eka siinä auringossa ja tuli ihan hikiseks, sit meni varjoon, niin hyttyset tuli kimppuun. Ärsyttävää ;O

Ja muuten, mä tiedän nyt, että tätä blogia seurailee eräs henkilö, jolle mä eilen hänen veljensä syntymäpäivillä annoin blogini osoitteen. :) <3 Toivottavasti tykkäät mun blogista. Ja sä tiedät kyllä, että mä tarkoitan sua. 

// Ja nyt, noihin kuviin. Olkaa kilttejä ja kommentoikaa. :)





Menin ekaks  kuvailee Katrinaa siihen lähileikkipuistoon, jossa olin
Michikonkin kanssa, mutta siellä ei oikeen tullu muita hyviä kuvia,
joten jatkoin sitten kotipihalla.







Tässä vähän parempi kuva siitä 'lolitamekosta'. Mitäs tykkäätte?







      
Tästä alkaa sitten ne kotipihalla otetut kuvat. Onneksi löysin jotain
sellasia kuvauspaikkoja meidän pihalta, joita en ois jo tuhatta kertaa käyttäny.






Ette varmaan tienneet, että meidän pihalla on aika iso kasvimaa, jossa kasvaa
mansikoita, vadelmia, valkosia-, mustia- ja punasia viinimarjoja, kirsikoita,
luumuja, karviaisia, omenoita ja raparperiä. Lisäksi kasvimaan ulkopuolella on vielä yks pieni ja
yks iso omenapuu. Kuvasin siis Katrinaa tässä ison, punasen viinimarjapensaan alla.






Ja sitten mun oli pakko ottaa taas tämmösiä vedelläläträyskuvia. 
Niitä oli ihana ottaa, kun oli niin kuuma hellepäivä.. Erotatteko muuten
edes sitä vesinoroa? Se on Katrinan takana oikealla. 
                                         





Tässä vielä toinen vesikuva. Ton otin kukkapenkin kukkein muodostamassa
nukenmentävässä "käytävässä", ja Katrinan naama vähän laikuttui varjoista.. :D


Jos lisää vesikuvia kaipaatte, niin niitä oli muuten myös toukokuun kategoriasta löytyvästä postauksessa "Picture Day at Garden." Linkki alhaalla.

http://playing-withdolls.blogspot.fi/2013/05/lagoona-lauren-feat-inkkari.html

11 kommenttia: